środa, 15 czerwca 2011

Dobrze Się Zapowiada: Projektor - Remiraż (22.06.2011)



01. Rewolucyjne intro
02. Cała prawda
03. Co zdobyte (feat. Śliwka Tuitam)
04. Pisak
05. Niekończąca się opowieść
06. Rzepy (feat. Cichy)
07. Nie poganiaj mnie
08. Wszyscy mają problem
09. Schron dla dusz
10. Mirash
11. Pauki za pauki (feat. Niq-a, Moral, Rah)
12. Masta kompresji (feat. Mea)
13. Mi i iM
14. Nie chodzi o... (feat. Cichy, Bas, Rah)
15. Ciche Outro
16. Hiphop

Najnowsza produkcja Miuosha i Puqa - totalnie zremixowany album "Miraż" przez producentów takich jak m.in. Bob'Air, Zeus, Emdeka i Sherlock. Dodatkowo jeden całkiem nowy numer!

Komentarz:
Ważne, że ta płyta zachowa pierwotny kształt - czyli będą wszystkie featy z Miraża. Denerwuje mnie osobiście brak "Ciężko Lekko Żyć", ale ten wałem może serio się nie nadawał do zremiksowania. Ja osobiście sprawdzę temat i oczywiście zrecenzuje ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz