wtorek, 21 czerwca 2011

Co mnie Zaskoczyło?: Nowy teledysk Mei.



Komentarz:

Sam klip mnie nie zaskoczył, bo prędzej czy później ten by się ukazał. Zaskoczony jestem tylko postawą polskich słuchaczy, którzy (co jak co) wreszcie wypowiadają się na temat tracka prawie jednogłośnie. Polacy uznali ten teledysk jako "gówno" i tylko nieliczne głosy podzielają zdanie włochów, którym de facto kawałek podchodzi. Ja osobiście nie wiem czym to jest spowodowane, bo ten kawałek jak i wideo do niego nagrane chwytają się wszystkich tanich patentów dzisiejszej polskiej sceny czyli: bragga, lekkie (prawie niezauważalne) punche, auta z wypożyczalni, masa New Ery'ek na głowach.
Ja prawdę powiedziawszy  podzielam zdanie włochów, że ten kawałek jest siebie wart i czekam na płytę Mei.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz