środa, 15 czerwca 2011

Dobrze Się Zapowiada: Kubiszew - Towar z Górnej Półki (24.06.2011)


TRACKLISTA:

01. PRAWDA, LUDZIE, HIP HOP
02. TU KAŻDY BĘDZIE KIMŚ
03. SZAFA GRA
04. BIORĘ W TYM UDZIAŁ (gość. GEDZ)
05. WOLNOŚĆ NIE ZNA GRANIC
06. WKURWIAM SIĘ
07. TO JA
08. PALEC POD BUDKĘ (gość. KONI & RAFI)
09. BUMERANG
10. DUCH MIASTA
11. NIC O MNIE NIE WIESZ (gość. MROKAS)
12. PIJACKIE ŻYCIE
13. BALSAM
14. FAKJU (gość. PALUCH & PEJA)
15. WRACAM
16. TO JA (RMX)



Unhuman Familia z dumą prezentuje solowy album Kubiszewa pt. Towar z górnej półki. Ten długo oczekiwany przez wszystkich krążek to 16 utworów klasycznego brzmienia oraz wiele ciekawych featuring-ów: PEJA, PALUCH, MROKAS, RAFI, KONI, GEDZ, SŁOŃ.
Warstwą muzyczną albumu zajęli sie: HIRASS, JULAS, ZBYLU, MASA&EMOWSKI,KUNG FU, DJ STORY ORAZ DJ SHOW, który również zadbał o cuty na krążku.

Komentarz:
Szczerze mówiąc to Kubiszewa nie słuchałem, bo było go mało wszędzie. Nie dawno na Fejsie przechwyciłem jego wideo i muszę wam powiedzieć, że płyta zapowiada się obiecująco. Ja na nią czekam.
A wy?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz