poniedziałek, 28 lutego 2011

Paktofonika - Jestem Bogiem (EP)(2001)

Tracklista:

1. Paktofonika - Intro (1:39)
2. Paktofonika - Jestem Bogiem (3:23)
3. Paktofonika - Esperanto (3:01)
4. Paktofonika - Jestem Bogiem (dj haem rmx) (3:12)
5. Paktofonika - Stało się (3:40)
6. Paktofonika - Jestem Bogiem (kipper rmx) (6:14)
7. Paktofonika - T.J.Telewizor (3:32)
8. Paktofonika - Jestem Bogiem (straho rmx) (3:21)
9. Paktofonika - Jestem Bogiem (foqsonik rmx) (3:02)
10. Paktofonika - Bonusik (1:32)
11. Paktofonika - Outro (1:26)

Informacje:
Jestem Bogiem EP- pierwszy mini album składu Paktofonika wydany w 2001 roku przez MaxFloStudio

Recenzja:
Na początek zadajmy sobie pytanie. Czy kawałek "Jestem Bogiem" jest kawałkiem historycznym dla naszej, śląskiej, rodowitej sceny hip hopowej? Są ludzie, którzy powiedzą, że tak, ale mnie wśród nich niema. Dla mnie kawałkiem historycznym są "Chile Ulotne", ale to nie na jego bazie Fokus i Rahim wydali po śmierci Magika EPkę, która zawojowała rynek, a remix Haema gnie odtwarzacze do dzisiaj. Kawałek "Jestem Bogiem", jak sam Fokus przyznał, miał być niewypałem, i z go nagrywać, początku nie chciał, ale gdy już go nagrali, to przeszli do annałów hip-hopu. Mimo iż piosenka sama w sobie to Braggaguccio, to do dzisiaj słucha mi się jej dobrze, a zwrotkę Magika znam na pamięć. Remixy tego tracku, które zaprezentowano na tej EPce, też niewiele odbiegają od ideału pierwowzoru. Każdy bit przenosi nas w inny; o wiele bardziej ciekawy świat. Każdy bit jest inny, ale równie doskonały jak bit Rahima. Mogę tylko stwierdzić, że gdybym miał możliwość kupienia tej płytki, wydałbym na nią każde pieniądze.

Za płytkę daję 9.8/10

A na wasze opinie czekam w komentarzach ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz