poniedziałek, 7 lutego 2011

Sonda na temat Płyty GrubSona

Witam was :)
Dzięki za tak czynny udział w kolejnej sądzie na temat płyty GrubSona o tytule "Coś Więcej Niż Muzyka". Z początku trochę nie byłem przekonany do tego tytułu, ale w końcu to GieeRUBeEsOEn. Żeby nie owijać w zbędną bawełnę i nie chrzanić od rzeczy zapodam wyniki:

Sonda (Co sadzisz o nowej płycie GrubSona?) Wyniki:

1. Ja to bym zjadł batona (6 głosów)
2. Płyta Roku (3 głosy)
3. Płyta Lutego (2 Głosy)
4. Reszta wyników solidarne ZERO.

Cóż mogę powiedzieć. Widać, że załapaliście moją kiepską ironię i zrobiliście z tego niezły żart, przez co mogę powiedzieć, że nie każdy polski internauta to napięty trzynastolatek, do którego bez kija nie podchodź. Tekst Niekrytego Krytyka robi jednak furorę. Wracając do setna dziękuję wam za pomoc w decyzji, gdyż dopiero dzisiaj obejrzałem teledysk promujący digipack GrubSona i miałem z niego niezłą polewkę. Wniosek? Kasa na płytkę odłożona, a recenzja za niedługo, a was zapraszam do nowej sondy na temat nadchodzącego materiału od O.S.T.R.ego o tytule "Jazz. Dwa. Trzy"

Cześć :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz