czwartek, 24 lutego 2011

Junior Stress - L.S.M (2009)


Tracklista:

L.S.M.
Miasto Bez Nadziei
Miasta Wdzięk
Policja
Plotki
Znam Ten Stan
Kroki
Nie Po To, By Łapac Słońce
Jego Ego
Miłość Jedna (Intro) (Magda Sobczak)
Miłość Jedna (feat. Jura Sound, Magda Sobczak, Chvaściu)
Prosta Droga
Sound System (feat. DJ OK, EastWest Rockers, Mad Mike, Ola Monola, Marika, Bas Tajpan, Frenchman, BobOne, Pablo Pavo, Natty B, Mista Pita, GrubSon)
L.S.M (Gwoździu Selekta Rmx)

 Klipy:

Informacje:
L.S.M. - album studyjny piosenkarza reggae - Juniora Stressa wydany w 2009 roku.

Recenzja :
Na płytkę można powiedzieć wpadłem przypadkowo. W Empiku mając mając 100 zł w portfelu i jedno założenie. Kupić O.R.S. i Powrócifszy. Tylko na zamiarach się skończyło. Kupiłem O.R.S. i płytkę Juniora Stressa. Wcześniej oczywiście wrzuciłem ją w czytnik i przesłuchałem bodajże 3 kawałki. Przyszedłem do domu i jak zacząłem słuchać w poniedziałek, tak płytki do niedzieli nie wyciągałem z wieży. Pamiętam, że podobne zachowanie miałem z trackiem "Siła z Pokoju" z płytki Kodex 3. Też jarałem się nim prawie tydzień. Wracając do płytki, to muszę powiedzieć, że krążek jest mega! Kapitalne riddimy, jeszcze lepsze bity, a głos Juniora? Lepiej tego zrobić nie mógł zrobić. Przy okazji zauważyć możemy, że Junior odnajduje się w reggae i wszystkim stylom reggaepodobnym. Jeżeli chodzi o kwestię tekstową, to tutaj też mamy majstersztyk. Teksty są mądre i niosące dobrą energię. Stress porusza wszystkie obecne wszem i wobec tematy, wyraża o nich własne zdanie, by na koniec przywalić nam Outrem, które pełne jest...miłości. Love, Sensi, Music i watacha gości, zasłużonych na scenie reggae to klucz do skucesu nie tylko kawałka, ale i całej płyty. Teraz po prawie dwóch latach od premiery płyty dobrze wiem, że to były dobrze wydane trzy dychy i wiem, że jeżeli nie zniszczę tej płytki, to za 20 lat na pewno do niej wrócę, a jeżeli zniszczę, to na pewo nie wyono kupię ją na nowo, bo wyobrażam sobie swojej biblioteczki muzycznej bez tego woluminu.

Za płytkę daje 9.9/10

A na wasze opinie czekam w komentarzach ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz