wtorek, 15 lutego 2011

Sonda na temat nowej płyty O.S.T.R.ego

Siemka ;)

Ostatnimi czasy cały czas zastanawiam się jaki będzie materiał, jaki zapoda nam na swoim nowym krążku O.S.T.ero. W końcu to niecałe 3 miesiące po wydaniu limitowanego albumu POE "Złodzieje Zapalniczek", a Adam ma już coś nowego i świeżego. Właśnie ta ciekawość, posunęła mnie do stworzenia tej sondy, w której oddaliście (jak na razie) rekordową ilość 20 głosów. Teraz oficjalnie przedstawiam jej wyniki:

Sonda: "SĄDZISZ, ŻE PŁYTA "JAZZ, DWA, TRZY" SPEŁNI TWOJE OCZEKIWANIA?"

1. Poczekam do premiery (7 głosów)
2. Tak (6 głosów)
3. O.S.T.R. się skończył (5 głosów)
4. Nie (3 głosy)

Wszystko jest jasne. Widać, że o udowodnienie swoich racji, bardzo walczyli "hejterzy" oraz jego fan-boy'ie. Armia jego fanów jednak wygrała, plasując się na drugim miejscu. Ludzie ze zdrowym rozsądkiem (np. ja) będą czekali do premiery, bo to według mnie (i nie tylko mnie jak widać) spokojne przeczekanie do premiery, a dopiero potem jaranie się tym tytułem, to najlepsze rozwiązanie. 

Ja wam dziękuję za tak aktywny udział w tej sondzie i zapraszam do udziału w kolejnej sondzie na temat wracającego już w marcu składu "Slums Attack" i ich nowej płyty "Reedukacja"

Pozdro :) 

1 komentarz:

  1. jakbym miała głosować bo odsłuchaniu krążka to wybrałabym opcję której tutaj nie ma, mianowicie "ostry się skończył jako raper"... czekam na jakąś wersję instrumentali bo beaty przekozackie, ale flow i nawijka... porażka!

    OdpowiedzUsuń