niedziela, 22 maja 2011

TOP 15 Polskich płyt Hip - Hop wydanych w 2010 roku! (Ranking)

Lista lista, czyli kolejna cześć rankingów! Jak zwykle najmniej obiektywny polski recenzent (czyli ja), wypisze listę płytek, które według niego nie powinny dostać karnego kutasa za niedopracowanie. Tak więc jedziem:

1. DJ 600V Feat. Sokół, VNM & Goście - Prosto Mixtape 600V
2. AbradAb - Abradabing
3. Tede - Fuck Tede / Glam RAP
4. L.U.C - PyyKyCyKyTyPff
5. O.S.T.R. - Tylko Dla Dorosłych
6. DonGuralESKO - Totem Leśnych Ludzi
7. Pan Duże Pe - Zapiski Z Życia Na Terytorium Wroga
8. Pokój Z Widokiem Na Wojnę - 2010
9. Pezet / Małolat - Dziś W Moim Mieście
10. Smagalaz - Czillen Am Grillen
11. Luckatricks - Czarne Złoto
12. Hi Fi Banda - 23:55
13. Słoń / Mikser - DEM6N6L6GIA
14. (Ex aequo) Eldo - Zapiski z 1001 Nocy / Rah!m - Podróże Po Amplitudzie
15. Vienio - Etos

Komentarz:
Tylko czekać, aż rozwinie się ty wojna dotycząca mojej nieobiektywności. Szczerze mówiąc, to ten ranking rozpisałem po naprawdę dogłębnym przesłuchaniu wszystkich szesnastu tytułów. Niektóre płyty słuchało się z nieodpartą przyjemnością, niektóre niestety wyłączyłem przy czwartym tracku i po godzinnej przerwie słuchałem na siłę. Za niedługo dostaniecie kilka recek, oraz wpisów kontynuujących wątki tematyczne. Tak więc czekajcie na nowe wpisy, a ja znikam ;)


Nara :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz