poniedziałek, 9 maja 2011

Świeża Krew - Jakób





Słowo od Jakóba:
",,To wszystko co mam" - nazwa Mixtejpu mówi sama za siebie! Studio Wolna cHata - od tego się zaczęło. Podziękowania dla: Roberta, Pawła, Siwasa, Samuraja, Mazura, BrataJack′a - bez Was ten projekt trzymałbym w szafie :)

Bu, Metrowy, Kubaniec, Hamster, Czerowny, NRB, Ambrozja, WojtekS, Peus -
dzięki Wam płyta nabrała kolorów :)

A teraz coś od siebie! Jeżeli choć jeden kawałek wpadnie Wam w ucho
to dla mnie wielki sukces i ogromne szczęście.
Dzięki, że od początku do końca Jesteście ze mną i trzymacie kciuki.
Mam nadzieję, że na tym nie zakończe i już w lepszym wydaniu puszczę
kolejny materiał w plener !! Póki co - miłego słuchania!!

Pozdrawiam,
Jakób"

Mikstejp do odsłuchania:
Playlista

Komentarz:
Jego twórczość śledzę stosunkowo od niedawna, ale wiem, że będzie z niego kawał dobrego rapera. Jest to człowiek na dobrym miejscu i cały czas się zastanawiam, dlaczego, żadna z wytwórni się jeszcze o niego nie upomniała.  Jego punche i czasem ckliwe wersy łapią za mózg i serce. Mam nadzieję, że za niedługo będzie o nim głośno. Jeżeli jego mikstape przypadł wam do gustu, to chapcie go pod tym linkiem:
Jakób - Wszystko Co Mam Mikstejp

Pozdro ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz