poniedziałek, 14 marca 2011

Sonda na temat "Projektu Ostry / Emade"

Witajcie ;)

Jakiś czas temu, na swój warsztat wziąłem projekty w jakich uczestniczył O.S.T.R.. Oczywiście nie znalazłem nigdzie nielegali Tabasco, ale pod swój skalpel wziąłem projekty, które wydał przy współpracy z Piotrkiem Waglewskim (Alias Emade). Ten wyprodukował mu dwie płyty i muszę przyznać, że obie są dobre i trzymają poziom. Tak więc dałem je obie pod waszą sondę i wyniki z leksza mnie zaskoczyły. Oto one:

Sonda:"Który "Projekt Ostry Emade" jest według ciebie lepszy?"


1. "Szum Rodzi Hałas" - 6 głosów 
2. Obydwa są do dupy - 4 głosy
3. Obydwa są dobre - 3 głosy 
4. "Złodzieje Zapalniczek" - 1 głos 

Komentarz: 

Tą sondę robiłem z mała obawą. Straszono mnie "psychofanami O.S.T.R.ego", którzy mieli zaspamować mi sondę i po 100 razy każdy naciskać "Obydwa są dobre", co na szczęście się nie stało. Jednak zaskoczyło mnie to, że płytka, która ma lepsze i samplowane bity, przegrała z Fruity Loop Studio i jego potęgą. Widać, że MC zaczynają wychodzić z założenia, by bity były "proste, ale dobre", co wy doceniacie pełną parą. W takim bądź razie nie zostaje mi nic, tylko zapowiedzieć, że w przyszłym czasie oczywiście poczytacie co nieco o tych krążkach. 

Jak na razie daje sobie spokój z sondami. Mam jedną dotyczącą ulepszenia bloga i czekam spokojnie, aż się skończy, a ja wprowadzę zmiany, które według was spowodują, że ten blog będzie czytliwy i lepszy. Tak więc zapraszam was do głosowania w sondzie na dole ;) 

Nara ;)  

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz