poniedziałek, 19 grudnia 2011

Ten Znany: Pezet

Witajcie.

Kolejna przerwa w blogowaniu urodziła we mnie pomysł na wprowadzenie nowych kaegorii postowania. Mianowicie, w kategorii "Ten znany", bedę opisywał Mainstreamowych graczy świadka HH. Pierwszym z nich bedzie Pezet. Tak więc zaczynam!


Imię i Nazwisko: Paweł Kapiński
Rodzinne Miasto: Warszawa
Na scenie od: 1998
Ilość Wydanych płyt: 8 (4 Solowe, 3 z Onarem jako Płomień 81 i jedna z Małolatem jako Pezet/Małolat)

Dyskografia:

Na Zawsze Błędę Płonął (1999) (Płomień 81)


Nasze Dni (2000) (Płomień 81)


Muzyka Klasyczna (2002) 


Muzyka Poważna (2004)


Historie Z Sąsiedztwa (2005) (Płomień 81)


Muzyka Rozrywkowa (2007)


Muzyka Emocjonalna (2009)


Dziś W Moim Mieście (2010)(Pezet/Małolat)



Moim zdaniem:

Człowiek, którego przedstawiać nie trzeba. Człowiek, który współpracował z tyloma MC's, że jego fejm ciągnie się poza granice naszego smutnego jak pizda kraju. Wreszcie człowiek, który zatracił się wręcz w monotematyczności swojej twórczości, gdyż (cytując kumpla) "Co trzeci track, o tym jak rzuciła go dupa, co czwarty, jak przepierdala kasę w klubach, a co piąty jak wciąga kokę". Tu się można z nim zgodzić. Mimo tego, jaki szacunek mam do Pezeta, to jego twórczość niestety coraz częściej sprowadza do tematów jak: hajs, dupy, koka. Jestem jednym z nielicznych, których poza drugim Kalibrem wychował również pierwszy Płomień i szczerze mówiąc, patzrąc poprzez przekrój kariery Pezeta na wcześniej wymieniny Płomień, jak i na single z "Radio Pezet", to brakuje mi takiech nawijek z pełnym pazurem, czy chociażby takich kawałków jak "Pezet Jak..." z Muzyki Rozrywkowej. Soczystość jego punchy z płyty na płytę staje się coraz mniejsza, ja jednak mam nadzieję, że nowy Płomień 81 będzie jednak takim Płomieniem, jak na Płomień przystało. Na koniec jeszcze dodam, że Kapliński bardzo pozytywnie zaskoczył mnie nowym trackiem zamieszczonym w serii "Rap One Shoot".



Takiego Pezeta słuchałbym godzinami.

Pozdro ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz