niedziela, 3 kwietnia 2011

Dobrze się zapowiada: Zbulybeatz - Operacja Sampling (Kwiecień 2011)



TRACKLISTA:

01. Muflon, Siódmy - Freestyle
02. Duże Pe - Góra dół
03. Siódmy, DJ Olin - Krótka opowieść o słowie
04. Bartold, Numer Raz, DJ Steez - Zwolnij
05. Flint, Proceente, DJ Kebs - Poznaj kulisy
06. Boomer, Ask, DJ Olin - W biegu 2
07. KęKę, DJ Bosk - Dla moich ludzi
08. Duże Pe - Muzyka, mikrofon, scena
09. Temate, DJ Prox - Pokażcie miłość
10. Proceente, Piękna Kasia - Dziś
11. Tetris, DJ Olin - Wprost
12. Łangi - Prosty wybór
13. Pjentak, Siejek, Rin, DJ Olin - A ja ciągle jestem sobą
14. W Zmowie, Chvaściu, DJ Olin - Wbrew nadziei
15. Duże Pe - Hepi tajm
16. Ariall, DJ Olin - Chcę być tam
17. Jot, DJ Olin - Lubię
18. Junes, DJ Pstyk - Piszę wiersze
19. Solar/Białas, Wiciu, Pejot, DJ Ace - Nasze serca biją jednym tempem
20. Streetworkerz, DJ Olin - Nigdy nie rób nas w ch**a

Klipy / Single:

Oficjalny event na Facebooku:
Klik

Płytę kupimy w przedsprzedaży:
alohasklep
 allegro.pl

Komentarz:
Stali czytelnicy mojego bloga na pewno pamiętają mój wpis o gościu o ksywie zbylu. Zapomniałem wtedy napomnieć, że w kwietniu wprost z jego samplera wyjdzie krążek o wdzięcznej nazwie "Operacja Sampling". Po trackliście można się spodziewać naprawdę niezłej torpedy i nie zdziwię się jak ten krążek będzie porównywany do "Albumu Producenckiego" od Emadego. Tak więc zamawiać, kupować, słuchać i się dzielić ;)

Pozdrawiam ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz